Wij proberen onze website en werkwijze zo eenvoudig mogelijk te houden.
Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan nooit om contact met ons op te nemen.

Wanneer u nog een vraag hebt die hier niet beantwoord wordt, kunt u deze aan ons stellen via het contactformulier. Maar u mag ons ook altijd bellen op 0031 (0)71 40 35 650 of 0031 (0)6 165 059 94.


  • Hoe boek ik mijn vakantie?

    U kunt uw vakantie boeken door naar de campingpagina te gaan van de door u gewenste camping. Aan de rechterkant zoekt u in het 'zoek en boek' blok de datum op en klikt u op de prijs. U komt hierna automatisch in het reserveringsformulier. Nadat u alles heeft ingevuld kunt u uw reservering verzenden. Nadat wij uw reservering goed hebben gekeurd mailen wij u de boekingsbevestiging, tevens huurnota toe.

  • Wanneer moet ik betalen voor mijn vakantie?

    Nadat u uw reservering heeft geplaatst krijgt u van ons uw huurnota toegestuurd. De aanbetaling bedraagt 25% van de huursom met een minimum van € 100,-. De restbetaling zien wij graag uiterlijk 2 maanden voor vertrek bijgeschreven.

  • Zijn er bij mijn boeking nog bijkomende kosten?

    U betaalt de huurprijs zoals we die afspreken, hier komt nog € 17,95 aan reserveringskosten bij. De enige extra verplichte kosten zijn voor de eindschoonmaak en de toeristenbelasting. Deze bedragen verschillen per camping, u kunt ze op de prijzenpagina bekijken.

    Wanneer u gebruik wilt maken van de airco betaalt u hiervoor een toeslag van € 7,- per dag , u kunt dit bij uw reservering aangeven. In het reserveringsformulier kunt u ook aangeven of u een kinderbedje of -stoel, lakenpakketten, handdoekpakketten, etc. wilt huren. Kijk voor de mogelijkheden en prijzen op onze prijzenpagina.

    De camping vraagt u een borg (dit bedrag is per camping verschillend, zie prijzenpagina) voor sleutels e.d. Deze borg ontvangt u terug wanneer u uitcheckt.

  • Wanneer krijg ik mijn reisdocumenten toegestuurd?

    Zodra wij uw volledige betaling en het nachtregister (voor camping Paradiso hoeft dit niet) hebben ontvangen, zullen wij u zo spoedig mogelijk uw reisdocumenten toesturen. Uiterlijk 2 weken voor vertrek mag u uw reisdocumenten verwachten.

  • Ik heb wel betaald, maar nog niet mijn reisdocumenten gekregen... Hoe kan dit?

    Het kan zijn dat u uw nachtregister nog niet ingevuld heeft (Camping Bosco Verde en International Sport Camping), doe dit dan zo snel mogelijk.

    Heeft u de volledige huursom voldaan én het nachtregister ingevuld, maar nog niet uw reisdocumenten ontvangen? Dan kan het zijn dat de mail die wij u gestuurd hebben met uw reisdocumenten in uw Spam map terecht is gekomen. Zit de mail niet (meer) in deze Spam map, stuurt u ons dan een email, wij zullen uw reisdocumenten zo spoedig mogelijk alsnog toesturen.

  • Waarom moet ik een nachtregister invullen?

    Om uw aankomst en het inchecken op de camping na een lange en wellicht vermoeiende reis soepel te laten verlopen, vragen wij u vooraf het nachtregister in te vullen. Voor camping Bosco Verde, camping Italgest en International Sport Camping kunt u dit online invullen (u krijgt de link per mail).
    Het voordeel als u dit nachtregister al ingevuld heeft is dat er bij aankomst geen lange rijen van gasten zijn die dit nog moeten invullen. Het inchecken zal hierdoor een stuk sneller gaan en u kunt dan heerlijk gaan genieten van uw welverdiende vakantie.

  • Kan ik gebruik maken van internet op deze camping?

    Nee, op de camping is geen Wifi netwerk meer aanwezig. Via de provider van uw mobiele telefoon kunt u vrij eenvoudig en voordelig internet in het buitenland regelen. De kosten en mogelijkheden kunt u op de website van uw provider terugvinden.

  • Mag er in het chalet gerookt worden?

    Wij willen onze vakantie accommodaties graag rookvrij houden en verzoeken u vriendelijk verzoeken buiten te roken. In de chalets en de stacravans is een asbak aanwezig. Wilt u de sigaretten netjes opruimen en niet buiten op de grond gooien?

  • Kunnen we de hond of andere huisdieren meenemen?

    Op onze camping aan het Luganomeer zijn huisdieren toegestaan in chalet Como B en chalet Rotterdam G. De overige chalets en stacaravans zijn huisdiervrij. Wij vragen u wel de huisdieren niet op de bedden en banken te laten.
    Voor uw huisdier geldt een toeslag, deze varieert per camping, zie prijzenpagina.

    • Kan ik gebruik maken van internet op deze camping?

      Ja, de camping beschikt over een Wifi netwerk. Hier kunt u gratis gebruik van maken. Niet overal op de camping kunt u het signaal altijd even goed ontvangen! Bij de receptie is het signaal eigenlijk wel altijd goed. Hier staat en picknickbank waar u op kunt zitten en er is een stroompunt voor de eventuele oplader.

    • Mag er in de stacaravan gerookt worden?

      Nee, wij willen onze stacaravans graag rookvrij houden en willen u vriendelijk verzoeken buiten te roken. In de stacaravan is een asbak aanwezig. Wilt u de sigaretten netjes opruimen en niet op de grond gooien?

    • Kunnen we de hond of andere huisdieren meenemen?

      Op camping Bosco Verde zijn huisdieren toegestaan in stacarvan Pisa B2 en Firenze B18. Dde overige stacaravans zijn huisdiervrij. Wij vragen u om uw huisdieren niet op de bedden en banken te laten.
      Voor uw huisdier geldt een toeslag van € 4,- tot € 8,50 per dag, afhankelijk van het seizoen.

      Copyright ©2012 | Alle rechten voorbehouden | Brevar-vakantie.nl
      KvK: 52705528 | Langevaart 6, 2231 GC Rijnsburg